Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
23 Oct 2008, 09:37
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Gruppe: Members Innlegg: 67 Ble medlem: 5.09.2004 Bruker nr.: 43 |
Hei.
Hvordan kan man få mer fart på forumet som i utgangspunktet er veldig bra? Tenker på at det tar i allefall 14 dager mellom vær gang det er et innlegg (ingen statistikk kun følelse) hvordan kan man rekrutere flere medl. hvordan blir det mer interesant. Antar at forumskaper som har gjordt en bra jobb kjenner til andre lingende sider hvor de har gode premier på innleggskrivere, ikke noe jeg har behov for men kanskje det kunne blitt mer fart på sakene her hva vet jeg |
|
|
|
24 Oct 2008, 09:56
|
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() Gruppe: Admin Innlegg: 103 Ble medlem: 17.01.2004 Fra: Trondheim Bruker nr.: 1 |
Fint innspill
Desverre er dette et hobbyprosjekt fra min side også, med null økonomi involvert. Så det må bli premiering fra egen lomme. Og det har jeg ikke anledning til i disse restskatt-tider Men... om det er noen firma der ute som kan komme med spons, så kan PussOpp stille med reklameplass for en periode -------------------- ![]() Jeg er hobbysnekker og ikke fagmann. Mine råd er derfor utelukkende basert på egne erfaringer. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Enkel visning | Tiden er nå: 6 September 2010 - 15:22 |